Ta dieta jest najskuteczniejsza w szybkiej utracie wagi: Schudnij od 3 do 4 kg w ciągu pierwszych siedmiu dni.

Doradzimy Ci, jak w tydzień zrzucić zbędne kilogramy. Dzięki tej diecie wegetariańskiej możesz stracić 3-4 kg w pierwszym tygodniu.

Dieta siedmiodniowa zabrania spożywania mięsa i produktów zwierzęcych. Wegetarianizm dzieli się na 3 typy:

  • weganizm (z wyłączeniem mięsa i produktów zwierzęcych)
  • laktowegetarianizm (nie obejmuje mięsa i jajek, ale obejmuje produkty mleczne)
  • laktoowowegetarianizm (nie obejmuje mięsa, ale obejmuje jajka i nabiał)

Ta wegetariańska dieta sporządzona jest zgodnie z zasadami laktowegetarianizmu. Łączenie tej diety nie jest trudne, menu opracowane przez dietetyków jest bogate i zawiera różnego rodzaju przepisy.

Przykładowe menu wegetariańskie:

Poniedziałek:

  • Śniadanie:  zielona herbata lub kawa / surowe warzywa / 100 g twarogu
  • Obiad:  kapusta lub zupa jarzynowa
  • Podwieczorek: surówka z kapusty / mix sałat / sałatka grecka
  • Kolacja: 100-150 g brązowego ryżu z warzywami

Wtorek:

  • Śniadanie: 200 g chudego twarogu mieszamy z 50 ml chudego kefiru i dodajemy małe kawałki ulubionych owoców.
  • Obiad: prosta zupa jarzynowa
  • Kolacja: 100-150 g brązowego ryżu z warzywami

Środa:

  • Śniadanie:  mała miseczka płatków owsianych z bananem
  • Drugie śniadanie: zwykła zupa pomidorowa
  • Obiad: Naleśniki z Dyni
  • Podwieczorek: 50 g surowych orzechów / migdałów / orzechów laskowych
  • Kolacja:100-150 g chudego twarogu

Czwartek:

  • Śniadanie: jogurt zwykły lub z błonnikiem owocowym
  • Drugie śniadanie: zupa warzywna
  • Obiad: sałatka ze świeżej kapusty z marchewką i pomidorami
  • Podwieczorek: 1 szklanka niskotłuszczowego kefiru z łyżką miodu (opcjonalnie)
  • Kolacja: kasza gryczana z odrobiną miodu i kilkoma rodzynkami

Piątek:

  • Śniadanie: 100-150 g twarogu / surowe warzywa (czerwona papryka, pomidorki koktajlowe itp.) / zielona herbata lub kawa
  • Obiad: kapuśniak / surówka z kapusty / brązowy ryż z warzywami
  • Podwieczorek: Jabłko
  • Kolacja: 1 szklanka ubitego mleka o niskiej zawartości tłuszczu

Sobota:

  • Śniadanie: płatki owsiane z suszonymi owocami lub 1-2 banany
  • Obiad: papryki faszerowane pieczarkami, marchewką i cebulą
  • Podwieczorek: 50 g orzechów / migdałów / surowych orzechów laskowych
  • Kolacja: 100-150 g twarogu

Niedziela:

  • Śniadanie: 100-150 g twarogu
  • Drugie śniadanie: zupa fasolowa
  • Obiad: sałatka różna / sałatka grecka / ryż brązowy z warzywami
  • Podwieczorek: jeden opcjonalny owoc
  • Kolacja: herbata naturalna / herbata ziołowa

Jeśli zastosujesz się do tej diety, możesz stracić 3-4 kg. Pamiętaj o nawodnieniu i ćwiczeniach. Jeśli nie możesz iść na siłownię, spróbuj aktywnie spędzić wolny czas. Bądź zdrowy i zadbaj o swój organizm!

error: Treść zabezpieczona !!