Dowiedz się kiedy pokarm jest trawiony – Jak się zdrowo odżywiać.

Wiele dzisiejszych diet porusza kwestię tego, co należy jeść i ile, aby schudnąć. Wiele osób ignoruje kwestie związane z porami posiłków. Diety Biorytm, które jedzą cały czas, ale ograniczają ich spożycie, mają inne podejście.

Rytmy biologiczne odnoszą się do zmian, które zachodzą w organizmie w określonych cyklach. Każdy organ ma swoje własne rytmy zwiększania i zmniejszania aktywności. Jeśli weźmiesz pod uwagę rytmy biologiczne podczas planowania diety, Twój organizm będzie sprawniej wchłaniał pokarm, a metabolizm wzrośnie. W bardzo krótkim czasie zaczniesz zauważać spadek wagi.

Jaka jest najlepsza pora na spożywanie posiłków?

Dietetycy byli w stanie stworzyć plan żywieniowy w oparciu o godziny aktywności poszczególnych organów. Stwierdzono, że żołądek i jelita są najbardziej aktywne między 6 a 10 rano. Śniadanie powinno być spożywane w tym czasie. Zaleca się, aby podczas przygotowywania posiłku pić wodę z 1 łyżeczką soku z cytryny i taką samą ilością miodu.

Na śniadanie należy spożywać produkty o wysokiej zawartości błonnika, białka i węglowodanów. Do idealnych produktów śniadaniowych należą jajka, masło, pełnoziarniste pieczywo oraz twardy ser. Wszystko to jest całkowicie wchłaniane przez organizm, a następnie przekształcane w energię. Nie musisz jeść jogurtu na płatkach owsianych z wodą. Ten posiłek powinien być traktowany jak król. Ma on zapewnić Ci mnóstwo energii na cały dzień…

error: Treść zabezpieczona !!