Oto zasady zdrowego odżywiania, których uczy rosyjski dietetyk. Oto ekskluzywny sposób na schudnięcie

Jednym z najwybitniejszych rosyjskich dietetyków jest Alexey Kovalov. Jeszcze ponad dekadę temu miał nadwagę. Jeszcze kilkanaście lat temu miał nadwagę. To sprawiło, że zainteresował się dietetyką i opracował odpowiedni plan żywieniowy, aby schudnąć.

Aleksiej był z wykształcenia lekarzem i stworzył swój własny program, którego przestrzegał przez sześć miesięcy. Alexei stracił 52 kilogramy, co jest niesamowitym wynikiem. Jego sukces zainspirował go do opracowania nowej metody odchudzania. Od czasu, gdy założył klinikę, schudło sześć tysięcy osób, a każdego dnia zgłaszają się kolejne. Swoją wiedzą dzieli się również w wywiadach i publikacjach.

Poniżej przedstawiamy podstawy zdrowego odchudzania i zdrowego utrzymania wagi, według lekarza:

  • Znalezienie źródła swojego przyrostu wagi jest kluczowe.
  • Wzięcie odpowiedzialności za swoją utratę wagi
  • Ustalenie konkretnych celów.

Podstawowe zasady diety Alexeia Kovalkova

Najważniejszą rzeczą na początku Twojej podróży jest rozruszanie swojego ciała.
Krokomierz pozwoli śledzić, ile kroków udało Ci się zrobić. Warto. Dążyć do chodzenia co najmniej 10 000 kroków dziennie. Ważne jest, aby unikać jedzenia żywności o wysokiej zawartości węglowodanów, takich jak fast food, słodycze i napoje gazowane, takie jak coca-cola.

Alexei mówi, że utrata wagi opiera się na oczyszczeniu układu pokarmowego. Jego pacjenci stracili w tym momencie od 3 do 5 kg. Widzimy, że proste zmiany w naszych nawykach mogą zrobić dużą różnicę.

Utrata wagi zaczyna się od treningu siłowego i stosowania zbilansowanej diety.

Ważne jest, aby pamiętać o odpowiedniej liczbie kroków. Ten etap jest jednocześnie najtrudniejszy i najdłuższy. Jego celem jest sprawienie, aby zdrowe odżywianie stało się przyjemnością. Pacjenci zwykle tracą na tym etapie od 100 do 200 g dziennie. Jednak kontynuują utratę wagi aż do osiągnięcia wagi docelowej.

Konsolidacja wyników jest najważniejszym etapem.

Trwa on około 12 do 18 miesięcy. Osoba, której udało się schudnąć, uczy się prowadzić zdrowy tryb życia. Wdraża też do swojego życia nowe nawyki, które zapobiegną ponownemu przybraniu poprzedniej wagi. Należy pamiętać, aby na tym etapie regularnie ćwiczyć i dobrze się odżywiać.

Podstawowe zasady żywienia

Alexei Kovalkov zaleca spożywanie błonnika. Można go znaleźć w warzywach liściastych i ogórkach, a także ziołach i papryce. Produkty te można spożywać w nieograniczonych ilościach. Produkty te mogą być również spożywane w małych ilościach.

Dwa jajka na twardo powinny być spożywane codziennie przed pójściem spać, według lekarza. Otręby to kolejny dobry wybór, ponieważ zapewniają uczucie długotrwałego zadowolenia. L-arginina w orzechach sosnowych jest dobrym rozwiązaniem. Pomaga w redukcji tkanki tłuszczowej i zwiększa odporność na stres.

Na śniadanie najlepsze są węglowodany złożone. Kasza gryczana, płatki owsiane dostarczają energii i pozwalają czuć się zadowolonym przez długi czas.

Dietetyk mówi, że każdy jest wyjątkowy i nie wszystkie metody będą działać. Spacery i eliminacja niezdrowego jedzenia mogą pomóc w zrzuceniu 5 kg. Lepiej jednak skonsultować się z profesjonalnym dietetykiem, który określi indywidualny przyrost wagi i doradzi, jak go zatrzymać.

Lekarz podaje jednak jedną zasadę, która pomoże Ci schudnąć: musisz wyeliminować ze swojej diety cukier, białą żywność, produkty mączne i ziemniaki. Kovalkov zaleca również, aby każdy, kto próbuje schudnąć, monitorował swój stan zdrowia i poddawał się regularnym badaniom.

Łatwiej będzie osiągnąć swoje cele, jeśli przyjmiesz odpowiednie nawyki stylu życia. Istotne jest, aby schudnąć zdrowo, regularnie ćwiczyć i dobrze się odżywiać.

error: Treść zabezpieczona !!